Studenterna myllrar

Snart är det dags för studenten! Fast vissa har redan slutat.
Lastbilar med galna, fulla och jätteglada ungdomar kör runt i stan och skränas och tjoar.
Det är uppiggande, men ibland undrar jag varför de måste dricka så mycket. Vad säger mormor när de kommer hem sen...

Idag har jag iallafall hämtat skylten!
Den blev bra. Jag ska bara hänga på några ballonger också.

Hallon har köpt present till sin syster.
Men jag har (dumt nog?) dragit med hennes far på att vi gemensamt ska köpa en dyrare grej. Jag vet ju hur han är, och att jag kommer få halv panik innan vi är klara. Jag har drivit på så mycket som möjligt, men han måste ändå med. Vi fixar nog klart det imorrn. Hoppas och vill jag!

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback