Hjälp!!!

Hur ska jag förhindra att min 15-åring träffar den satans 21-åringen från after skin?
Jag kan ju inte ha henne under uppsikt 24 timmar om dygnet.
Jag jobbar faktiskt!
Och sover gärna ibland.
Jag har på känn att något är på gång...
SMS följt av leenden... och Smultron har hintat lite.

Tänkte be hennes pappa (han låter nog mer hotfull) att ringa och be 21-åringen hålla sig ifrån henne. Inte ta nån kontakt. Inte svara om hon sms:ar, ingen kontakt alls. Hota honom med nåt!
Fast vad jag förstår måste storasyster Smultron träffa honom för att få något som han fick med sig som var hennes från after skin.
Vad händer då?
Jag tycker att 21-åringar ska hålla sig ifrån 15-åringar!!!!!
Hitta nån myndig åtminstone!
Eller vänta tills hon blir myndig!
Om han kan det - DÅ är det kärlek :-)
Nu är det antagligen bara fråga om en erövring han hoppas på.
Som en aningslös och fruktansvärt naiv men smickrad liten tjej går på så lätt så lätt. Jag bara hoppas att jag har fel, men hon kommer garanterat att vilja träffa honom, den stora charmören i nattklubbsbranschen!
Hjälp mig!!!!
Panik!

/Blommalomma

Kommentarer
Postat av: Lindansaren

Jag har tyvärr inga kloka ord till dig - blank - sitter själv med en brådmogen 11-åring. Vill bara låsa in ungen och kasta bort nyckeln. Mardröm.

Tänker att allt man kan göra är att tuta i ungen så mycket vett, förstånd och självkänsla det bara går. Så de inte blir utnyttjade och sårade. Svårt som f_n!

Följer utvecklingen.

Postat av: Tonårsdotter

Jag är själv tonårsdotter och inte den bästa alla gånger, förstår både dig och din dotter. Jag träffar själv en kille som är tio år äldre än mig (är 18 år), började på et stadie som var bra för oss båda men nu har mina känslor vuxit och jag är verkligen kär i denna killen. Håll koll på din dotter men förbjud inte, mina föräldrar gjorde det med min förra pojkvän och det ledde tyvärr bara till en massa lögner. Försök lära känna killen om hon världigt gärna vill träffa honom, be att hon tar honom med hem till er. Kolla gärna min blogg där jag valt att vara anonym för att kunna öppna mina känslor och förklara hur det verkligen ligger till.

2006-03-06 @ 13:55:38
URL: http://tioaryngre.blogg.se
Postat av: Blomma

Tack för era stöd: Lindansaren och Tonårsdotter.
Ni har ju rätt i allt ni säger och förbud leder verkligen bara till att hon smyger istället.
Jag ska försöka vara smart, men det är inte alltid så lätt.
Håll tummarna för oss!

2006-03-06 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback