Vill du att jag ska spy va?

Efter en hemskans natt (Smultron stökade runt i köket i omgångar och skramlade så länge så jag blev klarvaken, vid 2-tiden sådär, och kunde inte somna om. Jag sa åt henne att hon kunde väl hålla sig i sitt rum  istället. .-Men vaddåå!!! Jag är ju så hungrig så jag spyyyr. Vill du att jag ska spy va?? Hon var inte onykter, bara  hungrig och odräglig.) så stack jag och Hallon och tränade i förmiddags. Vi blev lite sena och när vi kom dit var passet fullt! Vi blev ju sååå besvikna, så de släppte faktiskt in oss ändå. Ganska fullt var det, men ett fartigt och roligt pass med bra musik. Tyckte både jag och Hallon!

Nu börjar det dra ihop sig till gymnasieval för Hallon.
Bara några dagar kvar.
Inte är det lätt för henne.
Det är en riktig jättekoloss med ungar som ska in i gymnasiet nu. 90-orna var en stor årskull, så det blir antaglien större tryck än på väldigt länge på skolorna.
Högst betyg vinner, och det har hon inte. Fast inte sämst heller faktiskt :-)
Jag hoppas bara hon kommer in i en skola hon trivs i så hon blir pluggmotiverad.

Jag borde nog sova lite middag, annars blir jag inte lätt att tas med ikväll :-)

/Blommalomma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback