Strejken är slut - Mammaglad idag!

Trots den enorma oreda hon lämnar efter sig där hon drar fram, så kom Hallon hem igår kväll, glad och uppåt och pluggade intensivt tills hon gick och lade sig!!!
Ja, hon kan förvåna!
Och idag är det bara glada teenisar omkring mig.
Positiva vibbar och ett matbord fullt till middagen inklusive kompis. Ingen hade bråttom, utan snack om ditt och datt om skolan och kompisar och onämnbara hemlisar.
Nu ska Hallon städa också!!! Jag tror jag ramlar baklänges!

Sen att Smultron tänker bege sig ut och festa en vardag trots att jag är emot det, ska inte få förta min positiva kväll. Bara grusa den lite. För festande tycker jag man kan spara till helgerna!
Men säg den 18-åring som äntligen kommer in på krogen som håller med mig!?
Bara hon inte väcks inatt!

Snart idol, det är riktigt kul!!
/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback