Krävande Man

Jag och Mannen har ju som sagt haft vissa små kommunikationsproblem.
Nu har det väl även börjat visa sig att han är en perfektionist.
En perfekt man som vill ha en perfekt kvinna?
Jag är inte perfekt.
Hallå Mannen! Såna finns inte!
Men varför ska han testa på mig om jag är det?
Jag kan redan säga det: jag är inte perfekt, varken för dig eller nån annan.
Men jag hade hoppats att vi kunde vara tillräckligt perfekta ihop.
Men det kanske vi inte är om man efter ynka 2 månader börjar tvivla...
Livet är komplicerat och förhållanden ännu värre.
Tough luck.
Jag tror tyvärr det håller på att skita sig det här.

/Blomma

Kommentarer
Postat av: ingemar

Men va sjutton, va nu lite vuxen! Du klarar dig ju själv!

Postat av: Blomma

Ja du Ingemar, visst borde jag vara vuxen, visst klarar jag mig själv. Men jag vill inte, jag håller mig kvar fast jag anar att den här mannen istället kommer göra slag i saken senare. Korkat? javisst! Vet inte om det är smartare att göra slut i förebyggande syfte heller. Vet nog ingenting längre.

2008-05-04 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback