Drogfria änglar med modifikation

En av rackarungarna får nu gå på systemet och har självklart testat det.
Var ju tvungen att ringa mamma och checka lite innan hon gick in.
Och mamma vet som vanligt det mesta och lotsade henne in bland det alkoholhaltiga.
Tipsen jag lämnade var dock med rätt låg halt. Man gör ju vad man kan...

Den andra ungen får tag i alkohol trots att jag aldrig köpt ut. Jag vet det och hon håller det inte jättehemligt men skyltar inte med det heller direkt. Men frågar jag så får jag svar:
- Ja men du vet ju att jag dricker, det finns INGA fester utan alkohol, det vet du ju mamma. Fast jag dricker inte så mycket.
Ja med det får jag mig nöja.

Det jag är väldigt stolt och nöjd med är ändå att de aldrig har eller tänker prova på någon sorts drog. Förutom alkohol då. Men inget hasch och annat skit vill de ta i med tång, de små änglarna.
Det är mina tjejer det!

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback