Bloggskolk

Jag är ingen vidare bloggare nuförtiden, jag vet.
Tar mig inte tid, har inte tid.
Tränar, datear, städar, handlar, lagar mat, försöker hålla nån sorts ordning på familjelivet med döttrarna.
Far mest omkring som en tetting, men vet inte vad jag åstadkommer direkt.
Fast jag trivs på nåt konstigt sätt.
Är inte heller stressad över min date utan tänker mer att jag får ta det som det kommer, men just nu är det trevligt. Måste luska lite mer om honom innan jag trillar dit.
Han har ändå nåt visst, den mannen!
Har jag redan trillat lite kanske?

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tar mig inte heller så mycket tid att blogga så mycket som jag spontant vill göra ibland, trots att jag sitter uppkopplad så mycket om dagarna ..... Du verkar ha en spännande trevlighet framför dig, jag tror helt bestämt att du har trillat dit. Ett sånt där startskede. Kör på och se vart det bär hän vettja! Glad Påsk!

Postat av: mia

Som jag då...längesen vi hördes. Ha det gott!!

2008-04-14 @ 16:07:06
URL: http://tusentankar.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback