Chip i dojjan

Har börjat springa!!
Hade någon sagt det för några månader sen hade jag bara garvat. Ha! Varför skulle jag börja springa? Det är jobbigt och kämpigt och tråkigt och man vill bara gå istället. Men nu är jag igång!
Det började med Vårruset där jag sprang över förväntan och nu bara fortsätter jag.
Det funkar så bra än så länge. 
Inget knäont eller annat skröppel.
Jag tror det beror på att jag är mer allmänt tränad än tidigare när jag börjat springa och så börjar jag och slutar varje springrunda med att gå. Det känns väldigt bra iallafall.
Nu är det tjejmilen nästa som gäller.
Jag har en dag till på att anmäla mig. Tänker avvakta till in i det sista.  Måste fundera på hur jag ska springa.
Ska jag ta tidtagning med chip i dojjan? Tror det.

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har börjat jogga lite fast det är jobbigt. Men det ska väl bli lättare efter ett tag :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback