Svikande bloggare om exångest

Jag lägger visst av mer och mer att skriva här.
Det har väl fyllt sin funktion. Jag skrev mest när jag  behövde skriva av mig men också när jag tyckte det var kul. Nu finns inte behovet riktigt på samma sätt längre så det får bli sporadiska inlägg.

Har semestrat lite med Mannen. Fantastiskt härligt! Sen är vi lite olika där. Jag känner då ett motstånd mot att skiljas åt när man kommer hem, medan han gärna vill rå om sig själv ett tag och fixa med vad det nu är han tycker måste fixas i enskildhet. Kan hålla med lite, skönt att komma hem och få gå på toaletten ifred  :-) Fast jag känner också att jag blir van vid närheten och vill ha kvar den. Min fina Man!

Den här Mannen visar ett litet styng av svartsjuka ibland, lite sådär lagom så man märker att han bryr sig. Det känns rätt bra men ändå lite ovant att han säger det rätt ut. Bra med ärlighet men jag undrar ju lite om det grundar sig i att han själv har svårt att hålla sig i skinnet... Vad kan jag göra... Så länge han inte gör något tokigt (om jag nu får reda på det) så måste jag ju lita på honom. Känns svindlande för vissa saker vet man verkligen inte om varandra.
Nästa test blir att gå på fest tillsammans och där möta nåt av hans gamla ex. Fy vad jag inte tycker sånt känns kul. Fast  nu är det ju mig han vill ha får jag tänka. Inte henne. Kan nog bli lite jobbigt ändå.

Mer semester kvar i härliga värmen och jag ska bara njuta och fånga dagen hela tiden!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback