Kör hårt

En hake är bra att ha.
Min äldsta dotter är inte särskilt angelägen om att göra vad man förväntar sig. Det var bättre när hon var 11 men nu är hon 19 och störst, bäst och vackrast i världen. Vet bäst. Det är ju fantastiskt vilken tur jag har som har fått en sån stjärna i familjen. Eller diva kanske man kan säga. En älskad diva ändå och älskvärd, bara hon får bestämma.

Iallafall är det nu så att hon väldigt gärna vill övningsköra.
Hon vill också väldigt gärna ha ett körkort till sommaren, trots att hon knappt kört en moppe tidigare.
Ambitioner är bra.
Hakar är också bra.
För nu får jag förhoppningsvis det jag vill, och det är en specifik sak som har med att göra rätt för sig att göra.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback