Alla mår bra

Alla kom hem ordentligt i natt inklusive jag själv.
Så nu är det 2008!
Ett nytt år uppmuntrar en liksom att börja om på nytt om man skulle vilja det.
Inga nyårslöften för min del, jag kan bestämma mig när som helst istället om det är något jag behöver förändra men som sagt är ett nytt år en bra tid att just börja om och ta tag i något.
Vet inte vad jag ska ta tag i.
Jag är väl för perfekt...

På väg hem i natt pratade vi med ett par väldigt unga personer som var så otroligt gulliga och trevliga. De fick mig att bli mer positivt inställd till ungdomar överlag. Hoppas det går bra för dem.

Nyårsdagen är verkligen en riktig slödag.
En slödag och en dag att umgås tillsammans i soffan.
Vi kramas och borstar håret på varandra, kollar på tv, surfar, pratar i telefon, slöar lite till. Mysigt, avslappnande och lite småtråkigt, men det kan man behöva ha ibland.

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback