Wrinkle twinkle little star

Jag läste, för ett par månader sedan, om en fantastisk rymkkräm. Ganska billig för att vara rynkkräm och fantastiskt bra enligt vetenskapliga tester och vanliga rynkiga människor. Ingenstans avslöjades vad den fantastiska krämen hette. Alla undrade. Spänningen ökade. Efter några dagar kunde man hitta namnet på någon av nyhetssajterna.
Sedan dess har jag tänkt att den där krämen ska jag få tag på sen. Ska bara vänta in januarilönen först. Sen frågade jag på NK, men den var slut, längre än så kom jag inte.
Nu har de skrivit om krämen igen och även testat den, fast väldigt ovetenskapligt den här gången. Bara några få testade den krämen och någon annan dyrare kräm i tusenkronorsklassen. Båda krämerna gav ibland aningen mindre rynkor och ibland aningen DJUPARE rynkor!
Suck!
Jag fortsätter nog med ACO:s ansiktskrämer, de är minst lika bra som de dyrare men kostar en bråkdel så mycket.
Jag vill iallafall inte riskera att få djupare rynkor!
Vilken mardröm!
Tänk om man nallar av semesterkassan för att köpa en svindyr kräm som man tror ska släta ut rynkorna och så vaknar man upp en morgon och ser ut som en fårig elefant!
Vilken ångest!
Så måste man istället ta lite botox och blir lam!
Ja, det kan man bli, jag såg det på Dr. Phils otroliga program när jag var sjuk. Två förlamade stackare p.g.a. botox. Hemskt!
Fast förlamningen släppte nästan efter nåt år. Men bara nästan...
Hur långt ska man gå för att bli snygg?
Jag vet. Till apoteket får räcka för mig! Därifrån kan jag iallafall gå av egen kraft.

Fast om nån har hittat en kräm som verkligen funkar får ni gärna tipsa mig!
Förresten har jag massa gråa hår nu också.
Medelåldern har fullständigt överrumplat mig (igen).

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback