Fredagsnöje i förorten

Jag och Smultron blev lite impade av Richard Herreys dans ikväll i let´s dance.
Efteråt snurrade Smultron omkring som en virvelvind och sa att hon skulle kunna vara lika bra om hon var med i let´s dance.
Självklart skulle du det, sa jag som den objektiva mamma jag är. Såklart skulle hon!
Fast det får vi aldrig veta, för hon är ingen kändis.
Skönt tycker jag.
Hoppas hon förblir rätt så okänd och inte lyckas med sin förhoppning att lirka Måns Zelmerlöv runt sitt lillfinger nu när han är singel.
Hon suktar iallafall. Måns är tydligen en drömsnubbe att ha när man är 19.
Vad vet jag. Fast han verkar ju charmig, killen.
Själv känner jag mig fortfarande rätt ointresserad av karlar. Vill hinna ikapp mig själv ett tag till.
Hur länge?
Ingen aning, en månad eller ett år kanske.
Sen får vi se...

Blomma


Kommentarer
Postat av: nettan

Känner igen mig i det du skrev om ointresse
för karlar och att komma ikapp sig själv.
Men när man minst anar så träffar man
(kanske) nån.

Kram

Postat av: Blomma

Kanske det. NÅN gång vill jag det iallafall, men inte än.

2008-02-06 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback