Bara roligt i Bullerbyn

Har idag varit i Tv-huset på guidad visning. Sist jag var där var nog i gymnasiet.
Vi sprang på hur många guidegrupper som helst som vandrade hit och dit mellan studior och rekvisita. Pekka Heino hade utlovats men om han verkligen guidar nån gång så inte blev det vår grupp han tog sig an.

Tokstressade hem och skulle träna med Smultron men passet var fullt så vi gick på spinning istället. I sista sekunden snodde vi åt oss varsin cykel och började ställa in sadlar och snöra på oss dojjer! Vi hann iallafall. Jag har alltid spinning som reservpass om de andra är fulla eller om jag vill träna nån tid när inga andra pass finns, och det räcker bra för mig. Spinning är bara kul i små doser.

Och annars mår vi bra, jag och mina lusungar. Och mannen med som det verkar än så länge så träffas vi och vill det och sen får vi se hur det går.

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback