Partyrockers

Anfektar och anamma!
Nu invaderar pirater och rockers mitt hem.
Fast snart drar de vidare till bunny- och häxtäta fester.
Vem bryr sig om Halloween?
Inte jag. Utom när jag nån enstaka gång varit på Halloweenfest som nån it-avdelning bjudit på.
Men next generation diggar Halloween och allt som gör livet värt att festa.
Ja, varför inte? Jag förstår dem! Men är inte så influerad av just Halloween själv.

Festa på små teenisar. Snart börjar allvaret...
(Fast festa med måtta vet ni väl att jag alltid säger)

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh jag älskar Halloween! Önskar att jag hade fått ordning på livet och kunde anordna en halloweenfest. Hade en för två år sedan och jag har nog aldrig haft så roligt :)

Postat av: Blomma

Hmmm, jag älskar inte Halloween, men har inte så mycket emot det heller.
Du får väl fixa en fest nästa år istället! Nåt att se fram emot.

2007-11-05 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback