Bostadsbubblan

Apropå mitt förra inlägg om bostadspriserna så hittade jag en bloggare som gör mig ännu mer nervös. Läs gärna vad han skriver. Frågan är hur illa det är. Ingen vet ju egentligen. Men riskabelt är det iallafall att köpa lägenhet idag.
Snart har finns ju inga hyresrätter kvar att byta med heller.
Måste man ta miljonlån för att köpa en lägenhet då?
Blir det bara hyresrätter kvar i områden som blir ghetton där ingen vill bo? Så får det inte bli.
Jag borde bli politiker! Då skulle hyresrätterna vara kvar, och de skulle inte gå att köpa ut, för om man vill köpa en lägenhet så är det bara att köpa en bostadsrätt som redan finns.
Äh, jag kan inte bli politiker för jag har betalat för svarta tjänster.

/Blomma

Kommentarer
Postat av: nettan

Superbra skrivet...håller med i allt, men jag kan bli politiker, har ej haft svarta tjänster...ler.
Sköt om dig.

Postat av: Blomma

Ja men bli det! Vanliga människor behövs som politiker och jag gissar att du är rätt vanlig :-)

2007-12-04 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback