Party time såklart

Äldsta dottern partajar inatt. Tog det lite easy igår, men är väl rädd att det ska bli en vana. Påminnde henne om att höra av sig om hon inte är hemma till 06:00! Inga undanflykter tack! De man bor tillsammans med måste man faktiskt ta hänsyn till. Myndig eller ej!
Och så har vi lillskruttan som sms:ade så snällt att hon sover hos kompisen inatt. Tack du. Ingen fråga där inte. Ringde upp och snackade med henne, så hon ska sms:a när hon är hemma safe hos kompisen.
Igår natt körde jag och hämtade hem henne och vi tog en liten extra runda för att se var en eldsvåda var. En eld som syntes från olika håll, men svår att lokalisera. Och inget om det i tidningen.
Inatt slipper jag ut och köra.
Det är väl lika bra att jag går och lägger mig innan linserna växer fast i ögonen på mig.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback