Bajsglass

Bajsglass

Jag såg ett spännande recept på glass i DN för ett tag sen.

Det såg ut så här:

Hallonmousse
1 dl frysta hallon
1 fryst banan (skalad före infrysning)
1 urkärnad avocado

Mixa alla ingredienser till en smarrig glass.

Glassen blev rätt smarrig.
Men den ser ju ut som bajs!!! Bilden ger den inte rättvisa. Jag valde en lite oskarp bild, för det var den enda där färgen framgick lite grann iallafall. Det är ännu värre i verkligheten!
Knappast nåt att bjuda gäster på.
Dottern smakade skeptiskt, men fick avsmak av färgen, så jag tog kort på hennes rester.
Kanske skulle ge dem till en viss varannanveckas förälder, som värdesätter rester skyhögt...

/Blomma

Hoppas hoppas nu att mina inlägg visas nån gång! Webblogg håller på att uppgradera och flera inlägg saknas!!!

Uppdaterat: Nu syns inläggen! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback