Bråkande blåtand

Datorn är nu återställd som den var den 23/4.
Vilken smart funktion!!

Smultron fick veta att vår superdator hade bluetooth och måste naturligtvis fixa det på sekunden.
Orkade hon läsa någon instruktion? Vad är det för något?
Nej då, hon bara klickade på nån lämplig bluetoothikon och datorn började tugga. Och tugga. Och surra. Och bara stå helt still. Den stannade på 72% av installationen.
Det var väl inte helt ok att ha massa Playahead, msn och annat skräp uppe samtidigt förstås.
Men sånt vill hon inte lyssna på.
Om det går att klicka på något när något annat är öppet, då gör man det helt enkelt.
Varför inte?
Vem orkar läsa hur man ska gå tillväga?
Inte Smultron.
Och jag är inte så sugen på att försöka heller.
Vet knappt vad jag skulle ha bluetooth till.
Tur att det gick att återställa!
Mycket smart!
Någon har förutspått förivrade stackare som inte vet vad de gör.
Så nu har vi en frisk dator igen.

Eftersom inga tonåringar är hemma just nu så fick jag den äran att skriva i lugn och ro.
Inte för att jag skrev något mer genomtänkt för det. Jag vet knappt hur det skulle gå till, för chansen kommer inte ofta.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback