I skogarna röks det

Jag har hört ryktas att det röks annat än cigaretter här i skogarna.
Mina döttrar är otroligt mycket emot sånt och det är jag tacksam över.
Men jag funderar på om jag skulle ta och ringa polisen, så de åker en sväng förbi här då och då. Om inte annat så i förebyggande syfte.
Enligt rätt säker källa, så håller de till här för att det är så lugnt, så inga poliser brukar behöva röra sig här. Alltså perfekt om man vill göra något olagligt!
Men efter att ha ringt polisen två gånger de senaste två veckorna, för att stöldanmäla skolkort, så börjar de väl snart undra om jag är nån ensam stackare som söker uppmärksamhet, om jag ringer igen!
Jag får nog anmäla anonymt i så fall. Bara så de patrullerar förbi här lite då och då så det inte blir värre.
Än har jag faktiskt inte märkt särskilt mycket, mer än att det ikväll var nåt gäng i skogsbrynet. Och de kan ju locka till sig massa skit. Om det nu var rökargänget jag såg.

/Blomma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback