Är Lee rätt eller fel?

Har jeanstyget blivit svagare på senare år?
Jag har just sytt in ett par jeans köpta för länge sen men inte tillfixade förrän idag.
De har väl nästan blivit omoderna vid det här laget!
Iallafall, jag sydde in brallerna på en höft, och det blev aningen fel på ena benet så jag sprättade en bit.
Helt normalt beteende tycker jag.
Men vad hände???
Små vita trådar inifrån jeanstyget, pluppade sig ut genom hålen som symaskinsnålen gjort!!
Men så ska det väl inte vara??
Måste vara helt värdelöst tyg!
Nu syns det ju att jag sytt fel!!
Mein gott!
Tiden är inte vad varit.
Lee och allt.
Det blir nog shopping i helgen.

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jo jag tror jeanstyget är svagare.
Jeansen är inte lika hårda som innan.
Synd att du gjorde fel.
God Natt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback