Kurser i höst

Nu ska vi gå på kurs!
Jag kan verkligen behöva lära mig lite om sminkning. Inte det viktigaste man kan lära sig, men ändå. Man får liksom mer och mer att dölja! Till vardags tror jag inte att jag kommer hålla på att sminka mig särskilt mycket även om jag lär mig nytt, men till fest vill jag gärna se lite snygg ut.
Alltså blir det en sminkkurs.
Hoppas de har knep för gamlingar och inte bara för fjortisarna som vi troligtvis får kursa tillsammans med.

Sen blir det en akvarellkurs lite senare. Den tror jag blir riktigt rolig!
Jag räknar helt iskallt med att kunna få till åtminstone en liten tavla att hänga upp nånstans. I värsta fall får det väl bli i klädkammaren...

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Gummisnodd

Kul att läsa om flera mammors liv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback