Elfel

Hallon ringde mig på eftermiddan och berättade att det var strömavbrott hemma.
Jamen stäng av alla apparater och dra ur sladdarna och öppna INTE kylen eller frysen blev mitt råd till henne, som mest var förstörd över att datorn inte funkade.

I stan, innan jag begav mig hemåt, köpte jag grillad kyckling och lite annat smått och gott som inte behövde värmas. Och tur var väl det, för vår närbutik var stängd pga strömavbrott!
Har de inga reservaggregat undrar jag då. Hoppas de slängde det som ev. blev förstört!
Iallafall, hem och choppa ihop en sallad och sen så tänkte jag träna.
Det blev liite ont om tid, men jag slängde ihop lite grejer och så iväg (hur bra det nu är med nymatad mage...).
Rusade in på Friskis, upp med dojjerna ur väskan och jag sprack upp i ett brett leende direkt... för jag hade fått med mig en av mina skor och en av Hallons. Men tur i oturen så var det en vänster- och en högerdojja.
Säkert ingen som såg...

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback