Borde och gjorde

Borde tränat men jobbade sent.
Borde bytt däck (!), men pluggade med Smultron. Men det var väl bra!
Borde pratat med Hallon, men bara tjatade på henne. :-( Dumma mig!
Borde tvättat och gjorde det också. Jahaja, helt ok.
Borde satt igång diskmaskinen, men nu är det lite sent va?
Borde egentligen tjatat mer på stackars Hallon, för hennes rum är inte vad det borde. (måste finnas bättre alternativ än tjat!?)
Borde lägga mig tidigt, får väl se hur det blir.
Borde säkert gjort massa mer, men nu är jag trött!
Borde väl sovit bättre inatt, men något väckte mig vid 4-tiden. Det borde väl inte ha hänt va!

Jag skiter i alla borden för jag är så glad att mina tjejer lever och finns här och bara är, i all sin slöa/vilda tonårstid. Man tänker allt efter lite extra med allt hemskt som hänt flera barn den senaste tiden.
JAG ÄR SÅ GLAD ATT NI FINNS MINA ALLRA FINASTE TJEJER!!!!!!

/Blomma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback