Mot parken!

Ikväll blir det andra parkteatern för i år. Och jag och min goda vän och granne som skulle se alla!

Mer rutinerade är vi idag.
I ryggsäcken (!) finns sittunderlag och regnjacka. Jag tror inte paraply är ok?
Jeansen på för första gången sen tidigt i juni. Värme och jeans är inte den bästa kombinationen, men nu är det ju kallt!
Sen köper vi pastasallad och så iväg.
Traskar mot Djurgården efter jobbet.
Mobilen på laddning.
Jag hoppas bara att det inte regnar!
Döttrarna får laga mat själva ikväll.

Smultron ska måla lister ikväll... hmmm, hmmm, jag får nog se fram emot färgstänk i hela köket efter penseltvätten... om det nu blir nån penseltvätt...
MEN vad negativ jag låter!
Jag tycker ju att det är BRA om hon får tummen ur och målar ikväll.

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback