JAG ÄR EN FÖRTIS!

Det läste jag igår i Aftonbladet tror jag det  var, att de i 40-årsåldern, alltså 40-sar klär sig som fjortisar nu för tiden, med slitna jeans bl.a. Jaha, vadå då?
Är det nåt fel? Fast Hallon tycker inte jag gör det. Alltså slitna jeans har jag, men inte fjortiskläder väl?
Hon tycker det är tragiskt när hon har sett 60-åringar klä sig som fjortisar. Fast jag vet inte om hon menar samma klädsel som Aftonbladet. Troligen inte! De som skrev det hänger säkert inte med lika mycket som min alldeles egna fjortistjej.

Jag tyckte bara det lät lite gulligt att vara en förtis! Så det är jag så gärna. Med eller utan slitna jeans.

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för din hälsning i min blogg! Du ska inte tycka det var futtigt, bättre med nåt ord än inget alls. Det är som i verkligheten när folk låtsas som ingenting, det såras mer........
Välkommen tillbaka!
Trevlig sommar önskar Gunilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback