Barnfri helg

Det blev en hel helg hos Särbo. Alltså ingen riktigt barnfri helg, däremot fri från barnansvar.
Jag lyckades släppa tanken på Hallons eventuella bravader och lämna det helt och fullt till hennes pappa.
Eller nu ljuger jag! Inte lämnade jag tanken på henne, men däremot ansvaret! Lite oro pirrade i mig ändå, tyvärr.
Jag behöver vara ansvarslös nån gång. Det här var den andra helgen i år. Inte så ofta alltså! Förra gången var när de var på semester med sin pappa, i våras.

Ikväll blir det parkteater igen. Jag bloggar senare hur den var. Den heter: "Vad är det för djävla sommar?". Jag såg en recension, men vill inte läsa den innan jag sett teatern själv. Vill få en egen uppfattning först.

Har ingen inspiration att skriva just nu.
Jag har nog vätskebrist tror jag!

/Blomma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback