De kanske går och går

Gröna växter tittar på mig när jag sitter här vid superdatorn i köket. Det känns trevligt! Hoppas jag lyckas få dem att leva ett tag!

Inga tjejer hemma nu, bara jag. Väldigt stillsamt!

Var på SL:s hittegodsavdelning idag för att se om de fått in mina skor som jag glömde i en kasse på väg till jobbet en dag för några veckor sen.
Men inga dojjer fanns i deras förråd.
Sorgligt.
Då måste jag ju köpa nya :-)
Undrar om nån har tagit dem...
Kanske nån trampar omkring i mina skor.
Kanske nån jag mötte idag.
Kanske nån uteliggare.
Kanske nån som tyckte sig behöva skorna mer än jag.
Vem vet?
Nu är de inte mina längre tydligen...

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Mia

walk a mile in my shoes...tänk att du har gjort nån jätteglad.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback