Äntligen måndag!

Sitter just och äter mikrouppvärmd ostkaka med kanel och mjölk!
Det smakar som en lite lyxig gröt, faktiskt rätt gott!

Glömde ett par skor i en påse på väg till jobbet förra veckan. Klantigt! Bara klev bort från min sittplats utan att märka nånting. Mitt medvetande är inte hundra, tidigt på morgnarna
Måste gå till hittegodsexpeditionen idag.
Hoppas någon ärlig person hittat dem. Fast ingen vill väl ha mina begagnade dojjor!

Hallon är uppe och nyduschad fast hon börjar kvart över nio!! Man blir förvånad ibland!
Fast det var visst nåt viktigt idag. Hon skulle vara så snygg idag så nån kille skulle ångra nåt. Hm hm. Ja, ge grabben vad han tål om han vågat messa med MIN dotter!
Fast sånt lägger hon gärna ner tid på. Utseendet är det viktigaste tydligen.
Jag förstår inte riktigt, det har väl inte JAG lärt henne??
Jag! som bara slänger på mig nåt bekvämt och drar iväg.
Jag! som knappt kan lägga en fest-make up!
Det har tjejerna haft lite roligt åt! De har slagits om att få sminka upp mig på skoj. Fast det var nog ett par år sen nu...

Naturligt vacker?
/Blommalomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback