Muskelberg

Har varit och gymmat nu på förmiddan.
Själv.
Utan Smultron.
Hon ville inte, och jag ORKADE inte släpa med henne fast jag tänkte det igår.
Det verkade så jobbigt att behöva släpa henne ut till bilen, och sen in i gymmet.
Lägga henne i en hög på golvet och hoppas på att hon skulle vakna av musiken och springande folk.
Äh, det fick vara!
Vilken slö mor jag är va?
Åkte egentligen dit för att gå ett pass, men de hade skrivit fel i nåt gammalt utskick, så jag och två till stod snopna där när vi förstod att det inte blev något.
Så då fick det bli gymmet istället.
Det var bara bra för mina klena muskler! De behövde sig en liten genomkörare.

Nu ska jag bara duscha (Hallon hann före mig!), köpa en lampa till Hallons fönster, handla käk och annat. Ta ner adventsstjärnorna!!!
Och så ner med en del grejer i källaren.

Solen skiner och det är så fint ute med snön som gnistrar.
Ut i vädret bara!!!!

/Blommalomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback