Vi liksom sprang uppför väggar!

Efter dagens "vandring" á le Parkour, så kommer jag sova gott. Mina stackars lår också.
Det var alltför länge sen de fick utöva såna explosiva övningar, och det märks!
Tänk att jag har klättrat på trappräcken likt en reumatisk apa!
En viss publik fick vi, japaner med kameror som trodde vi utövade nån ny yoga kanske?

I gryningen dyker Smultronungen upp igen.
Hemkommen från en tvåveckorsresa på egen hand med kompisarna kan jag tänka mig att det inte känns alltför skoj att komma hem.
Jag undrar lite om hon kommer vara förändrad efter att ha smakat på friheten ett par veckor...

Tröttast i stan idag är jag!

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Bobo

Visst var det kul!
//B

2006-08-09 @ 09:15:23
Postat av: Blomma

Ja!
Jag är visst igenkänd! Nu fick jag plötslig skrivkramp!

2006-08-09 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback