Klappat och klart!

På lunchen köpte jag den sista julklappen! Sköönt!

Och julkorten skickade jag iväg igår, med ordinarie frimärken och i sista minutenbrevlådan strax före 22 när den tömdes. Pust! Klart!

Blev tyvärr lurad på frimärken i en liten presentbutik. Jag betalade 5.50 per frimärke. Köpte 20 stycken. Sen när jag kom hem och hade skrivit alla julkort och skulle klistra på frimärkena. DÅ såg jag att det stod ekonomipost på dem.
Kollade postens hemsida 
http://www.posten.se/index.jsp    och där stod det att det kostar 5 kr för ekonomibrev och de tar 3 dagar. 3 dagar!! Jag kunde bara inte bli så sen med julkorten.  Så ner till närbutiken och köpte vanliga frimärken för 5.50 st.
Nu har jag då alltså 19 stycken ekonomifrimärken hemma. (ett hade jag redan klistrat på när jag upptäckte misstaget)  Kan säkert vara bra att ha om jag inte orkar gå tillbaka och klaga på banditen som lurade mig.

God jul till alla utom bedragaren!

/Jul-Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback