Livet enligt sms

En tråkig stund kan man alltid titta på gamla sparade sms från sina barn.
Här är några utdrag från den senaste tiden från olika dagar. Man måste ju tyvärr rensa radikalt eftersom de fyller inboxen snabbt. Har haft massa roliga som blivit massraderade, men de här låg kvar:

Smultron
Kl 15:05 Du är väl för gullig älskade Mamma! (pussmunnar) älskar dig så!

Kl 15:21 Men du får ju inte sprängas!

Kl 01:30 Ja men så att man inte får en hysterisk mamma efter sig lixom :-) puss puss puss puss puss puss pus

Kl 22:07 Kolla när du kommer hem fyllegris som skriver fel.

Kl 18:38 Haha, ljuger du? Jag vill äta när jag kommer hem. Snälla lilla GulleMamma? Hihi

Kl 22:37 Woho! Älskar dig! (pussmun)

Hallon
Kl 13:40 Hej mamma. förlåt om ja lät lite otrevlig förut men ja var nyvaken. men ja hör av mig när vi åker härifrån! puss puss

Kl 13:25 Ja absolut! solen skiner och fåglarna kvittrar

Kl 18:42 Ska jag göra mat till dig och Smultron också?

Kl 08:34 Mamma nu missade ja ju de fucking tåget!

Kl 22:36 Åh va glad ja blev nu :d

Kl 17:23 Mamma! Ja älskar dig också, du är den bästa <3

Nu har jag de här små smakproven kvar när nästa massradering sker.

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback