Idolerna sett från smått tondöva öron

Ikväll ville min Hallonunge vara hemma och titta på tv med sin mamma, men så skulle hon till pappa. Så kan det bli. Jag vill ju inte att hon ska tappa kontakten med honom, så det var bara att uppmuntra henne att åka dit även fast jag hellre hade haft henne hemma. När hon för en gångs skulle inte skulle ut.

Vi har sms:at lite och är eniga om vem som borde åka hem från idol:
Andreas.
Han är ingen scenartist. Visst, han sjunger bra, så han kan väl spela in skivor, men på scen ligger han sämst till av de kvarvarande.
Vem är bäst då?
Vet inte rikigt. Man blir ju påverkad av Carola och juryn vad man än tror.
Mina åsikter just idag är att alla som är kvar kan göra nån sångkarriär i någon form.
Amanda: Kul, härliga uppträdanden, sjunger personligt och rockigt. Säkert bra live.
Marie: Sjunger väldigt bra, men jag tycker hon rör sig konstigt på scen. Som om hon ska föda när som helst. Kan nog avhjälpas med lite mer erfarenhet. Hon är ändå bra för hon har närvaro.
Mattias: Söt, charmig, småtjejernas gullegris. Sjunger oftast bra och är bra på scen.
Daniel: Riktigt egen och spännande. Sjunger bra och är oftast bra på scen.

Daniel och Amanda känns mest spännande.

Ja, det var mina åsikter som borde vara rätt ointressanta för de flesta, men betänk ändå att jag är en riktig svensson, så kanske många tycker som jag...

/Blomma

Kommentarer
Postat av: nettan

Jag håller med dig..och jag är också svensson..men så åkte daniel ut..det fick ju inte hända! Men så tänkte jag att han klarar sig bra ändå, för han sjunger väldigt bra och har en otrolig scen-närvaro.
Nu är det bara Amanda och Marie kvar..och jag hoppas att Amanda vinner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback