Vad lite kläder kan göra med en fuling

Jag köpte två nya träningslinnen idag.
Då blir det liksom lite roligare att träna.
Det tyckte jag inte förut.
Jag slängde på mig nån gammal urtvättad reklam t-shirt och drog iväg.
Råkade titta mig i spegeln i den outfiten.
Men hoppla!
Var det där jag?
Den där människan ser ju 10 år äldre ut, 10 kg tyngre och 10 gånger fulare än jag!!!
Så kan det gå med en ful gammal oformlig t-shirt.

Men idag kom jag iväg ändå på ett pass. I mitt nya sportiga linne. Så snygg så! Iallafall jämförelsevis...

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh det är härligt med nya träningslinnen! Kul att se att er lillsemester blev bra, vi funderar ju just på vart vi ska ta vägen nåra dar med våra tonåringar... Jag fnittrar så åt dina fyndiga inlägg så nu kan jag gå och sova med ett leende!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback