Mobiltrassel med rubrikerna

Äh! Jag får inte till rubrikerna. Det fick jag inte förra sommaren när jag höll på att mobilblogga heller.
Det kanske inte går helt enkelt.
Nu kör jag gammal hederlig bloggning via datorn istället.

En annan sak som inte längre funkar är autopingar för tjejblogg och nyligen.
Vet inte varför.
Måste hålla på och pinga manuellt hela tiden. Väldigt jobbigt och glöms ibland kanske.
Men livet måste gå vidare, jag vet det.
Suck!
Dessa i-landsproblem tar knäcken på mig.
(OBS! Ironi! Såna problem tar kanske tid, men inte kraft av mig. Ingen större kraft, möjligen bensparkar och ilskna utrop!)

Så nu ska jag stänga av datorn, borsta tänderna och gå och lägga mig och läsa om bitterfittan.
Kanske den är bra, det får jag se.

image107

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback