Dagens

Temperatur just nu: 8,5 °C
Varmast senaste dygnet: 20,6 °C (mitt i solen)
Kallast senaste dygnet: 5,1 °C
Och himlen är grå, fast det regnar inte.

Ingen vår alltså.
För det räknas väl som vår när det är över 10 °C dygnet runt?

Det var dagens temp.
Nu kommer dagens fråga: Hur får man en tonåring att själv vilja stänga av datorn och lägga sig i tid (Före 1,2,3 på natten!) ???
Det undrar jag!
Och inget svar får jag om jag frågar, bara ilskna blickar och suckar.
Någon annan som vet?

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Helen

hmm.. de där har stått på mjölkpaketen.. men de är iaf sommar när de är 10grader eller om de är att medeltempen är över 10 hela dygnet.. inte säker.. men då är de sommar iaf.. =0) i sthlm brukar de vara 18maj tror ja de står..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback