Boooring life

Vilken tråkig fredagskväll igår!
Har man inte roligare liv än så?
Sitta och häcka i en soffa hela kvällen.
Herreguuuud!
Idag måste något mer hända!
Javisst ja, melodifestivalen är det ju ikväll.
Ska det bli en soffkväll igen alltså?

Som min gamla barndomsvän sa när jag sa -life is shit! ... and then you die... sa hon då!
Javisst!
Om man inte passar sig så!
Gå runt och tycka att allt är skit lönar sig knappast. Bättre att göra nåt kul av det hela istället, för som sagt, sen dör man ju bara!

Nu ska jag och Särbo in till stan.
Han är ju en Semmelman. Måste smaka alla semlor som finns. Och i år har han läst att Lisas semlor på söder skulle vara jättebra, så dit ska vi!
Det är lite mysigt där, hos Lisas.
Lite kul i mitt tråkiga liv alltså!

Dagens livsråd: Ha kul medan du lever!!! Du vet ju inte hur länge!!!

/Blommalomma



Kommentarer
Postat av: Helen

Nä du.. de här me tråkga helgkvällar kan ja vid de här laget.. =s Men nästa fredagkväll kommer jag vara fullt upptagen med min lilla vovvebebis.. =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback