Filtsnack

Meningslös skylt

Var på ett bad idag, alldeles nytt för mig, men Särbo hade varit där för länge sen.
Det var ett under att vi överhuvudtaget hittade dit!!!
Skyltarna hjälpte inte till direkt...

Alldeles bredvid vår filt kom ett gäng och satte sig med sina småttingar och snackade.
Bl.a sa en kille med liten bebis att Jenny skulle ge ut en bok: Hål i huvet!
Det har jag läst på nån blogg. Kommer bara inte ihåg  vilken.
När han sa det, stannade jag liksom upp, blev tyst och måste lyssna lite mer.
5000 exemplar minsann.
Mer hörde jag inte.
Måste försöka hitta den bloggen igen. Det blir liksom mindre och mindre dator nu när vädret är så härligt!
Så mindre bloggläsande och mindre eget bloggande blir det nog framöver. Iallafall mer oregelbundet.

Måste avboka Svenskan innan semestern.
Och skriva ut biljetterna från Fritidsresor!!

Nu ut på promix med min goda vän och granne!
Sen tar vi nog en fika!

/Blomma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback