Skrämmas!

Redan tillbaka från landet.
Jag förvarnade innan, och det såg rätt ok ut när jag kom hem. Både diskmaskinen och tvättmaskinen gick!
De var sams.
Och matpengarna var slut! Fast de hade tydligen gått till både godis, chips och solariesolning!
Den där solningen får de faktiskt betala tillbaka! Det var ju ändå matpengar! Mer än de hade behövt egentligen. Det ska man tydligen inte lämna...

En nära bekant, jag säger inte vem, såg mina tjejer sitta bredvid varandra på en bänk och röka igår!
Sånt gör mig vansinnig och galen!!!!
Dumma ungar!
Och nu är Smultron arg på den som skvallrade. Ha! Fast det var en kompis till mig, så Smultron borde inte känna sig sviken.Hade hon inte rökt hade ju ingen sett henne röka!!
Jag är bara glad att få mina misstankar bekräftade, så jag inte går och inbillar mig saker. Synd bara att jag hade rätt.

Om man ser det från Smultrons sida istället, om jag hade varit alkis t.ex, och Smultrons kompis kommit på mig med att dricka. DÅ skulle hon nog KRÄVA av sin kompis att tjalla! För att få in mig på torken då. Det här är alltså helt hypotetiskt, och jag är längre ifrån alkis än de flesta. Men mina kompisar får inte tjalla...

Fortfarande vill jag ha tips på att få dem att inte röka!!

Skrämselpropaganda går bra. Tas emot tacksamt!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback