Babbel

Kom hem när det var ljust, härligt!
Låg och vilade lite i soffan, kollade på tv i halvdvala och sov om vartannat. Skönt! Sen lite kaffe och så var jag fit for fight igen!

Smultron och jag käkade god middag hemma, Hallon ute med kompisar. Bra att vara på tu man hand med Smultron. Hon behöver odelad uppmärksamhet ibland. Hon lyckas förstås fixa det ändå, även om andra är med. Vet inte hur hon gör riktigt, det är inte min starka sida direkt...

Imorgon röd dag och ledigt.
Funderar på att gå och träna. Såg en del nya pass med boxing. Provade det för några år sen, riktigt kul!!

Sticker kanske till Ikea. Ska nog skaffa nya gardinstänger för att pigga upp mitt hem lite. Om jag orkar borde jag putsa fönster också, iallafall dem där de nya gardinstängerna ska upp!

Hallon och jag åker och handlar om hon vill. En julklapp tillgodo på henne, eftersom hon lämnade tillbaka en som inte passade.

Smultron sover hos en kompis inatt, så Hallon och jag är för oss själva. Hon har just loggat ur nya fina superdatorn - och här sitter jag med gamla Bettan och ugglar! Ska också stänga av och gå och prata lite med henne istället.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback