AHA! Idag lättare och gladare!

Idag är jag inte alls lika lättretlig och sur och tvär som igår.
Tvärtom! Idag känner jag mig lättad och glad och känner inga bekymmer!
Jag har inte haft det förut, eller iallafall inte så tydligt så jag märkt det, knappt trott det existerade, men alltså, till slut, när man är över 40 kan det alltså börja, det är aldrig för sent för: PMS!
Sjukt ju!
Men det var så tydligt!
Så som jag bråkade och tjafsade med Smultron om hennes idéer som mer lät som krav, hade jag aldrig gjort idag. Var allmänt missnöjd med hela mitt liv. Ska det vara så?
Jag känner inte igen mig.
Får nog låsa in mig en dag i månaden om det ska fortsätta så...

Idag omblommande
/Blomma


Kommentarer
Postat av: Mia

välkommen i klubben! Det är nog detta som kallas klimakterie..................
hahahahaha, snart kommer det svettningar, när man börjar fundera på nätterna vilket sätt som vore bäst att mörda maken, svullna ben....ja, jag skojar inte det är för jävligt! Jag förstår nu varför de...vi....jag kallas klimakteriekärringar!!
Jäkla bitchiga pmsstinna, ja vad ska man säga, men du, det finns hjälp att få, kontakta gyn. Men lyssnar du på mitt gnäll, så lovar jag lyssna på ditt...Ingen vidare tröst,va? Kram på dig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback