Problem igår kväll

Jag kunde inte logga in på Bloggen, till slut inte ens se något på webblogg.se. Det var helt tomt där! Det kan ju inte bara ha varit problem hos mig?! Strax innan hade jag laddat ner en uppdatering på viruprogram. Hoppas inte det var det som orsakade problemet.
Nu sitter jag vid en annan dator, och här funkar det. Hm hm. Kanske webblogg har fixat sitt problem nu.

Det skulle vara bra om de hade nån infosida där man kunde titta om man undrade varför inget funkar. Så kunde det t.ex stå: "problem med servern pga råttor i maskinrummet, beräknas bli lagat till imorgon". Nåt sånt. Eller finns det redan? Jag vet ju inget! Letade igår, men hittade ingen vettig information, så då finns det alltså inte! Bra, då är det så.
Fast jag blev faktiskt lite orolig att min lilla nystartade blogg inte skulle finnas kvar. Bortraderad bara! Hoppsan!! Sånt händer hela tiden med datorer. Oj då, Conny tryckte på fel knapp. Så synd.

/Blogg-oteknisk Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback