Äta bort cancer?

Jag tycker det är intressant med de olika egenskaper mat har på kroppen. Här är några ämnen som ska vara bra mot cancer.

OBS! Det är endast plockat från tidningsnotiser, så jag kan inte lova att det fungerar, men hade jag eller någon närstående cancer, skulle jag iallafall prova. Det kan ju inte skada om man inte är allergisk.
Om man har cancer ska man förstås ta emot läkarvård också. Det här är ju bara ett komplement som kanske hjälper till lite.


Cancercellernas krigare:
  • ·       Broccoli och vitkål              Kan förebygga lungcancer
  •         Granatäppeljuice                Cancertumörer dog eller minskade på möss
  •         Fiskolja                                  Kan döda tumörceller, speciellt neuroblastom
  •        Grönt te                                  Kan döda cancerceller, effektivt på leukemi
Ät mera broccoli och vitkål :-)

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback