Liv och död

Denna förmiddag har jag bl.a ägnat åt:

* Stängt av väckarklockan och somnat om så jag missade ett roligt pass på Friskis och svettis.
* Ett pass på Friskis som var ok vad gäller träning, men otroligt tråkigt och oinspirerande.
* Flugjakt med Hallon, vi har smällt ihjäl minst 10 flugor idag, inte blomflugor utan vanliga som kanske hade tänkt övervintra här, men det tänkte inte vi.
* Telefonjakt på föräldrar. Varför svarar de aldrig i sina mobiler???
* Försökt flirta till mig en promenadkompis till Ikea, men har hittills misslyckats.
* Lyckats komma ut på trådlöst internet, vilket känns fantastiskt. Jag är inte bortskämd jag inte.

Måste ut i solen nu och få lite ljusterapi inför det stundande mörkret.

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback