Plakat

Det börjar dra ihop sig till studenten så smått.
Så jag tänkte leta fram en kul eller söt bild på studentskan från hon var liten. Till plakatet.
Men var är alla bra bilder?
Jag ser nog att några tossingar har varit och stökat runt bland bilderna som jag haft sån ordning på.
Finns inte alla kvar? Har de varit och norpat söta bilder på sig själva?
Jag hittar ingen bra!
Gissa hur många bilder jag tog när tjejerna var små? Massvis! För man visste ju inte hur de skulle bli. Bäst att ta några stycken varje gång, så kanske nån blev bra.
Bara framkalla och vänta och se.
Jag måste leta mer.
Har ännu inte hittat den jag hade tänkt på. Den som jag i minnet tror är jättebra. Men som säkert visar sig vara lite suddig eller nåt annat störande.
Får leta vidare imorgon.
För jag SKA hitta en bra bild!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback