Elda hemma

Jag funderar på att slänga ut pianot och skaffa en braskamin istället.
Hur mysigt skulle det inte vara?
Jag har tänkt att det måste ju finnas någon fejkbrasa utan skorsten, och nu visar de just det i flera inredningsprogram.
Det vill jag ha!
Den här hittade jag på
TV4.
Det finns tydligen el- gasol- och  alkoholeldningsalternativ.
Måste fundera lite, fast alkoholen passar nog bäst. Den varken sotar eller ryker.
Eldriven eld ser tydligen inte riktig ut, och gasol känns inte helt säkert.
Jag har bara precis tänkt tanken, så kanske det inte ens blir nån brasa.
Men visst skulle det  bli mysigt?




Fler spisar finns här.
Priset verkar ligga mellan 6-10.000 kr. Rätt mycket ändå. Som en bättre TV. Men kanske bättre än en TV?
Modell 7200

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback