Soligt i sinnet

2007-03-10 ca 00:40 natten mellan lördag/söndag (måste speca pga att inläggen kom i fel ordning av någon outgrundlig anledning, ändå hade någon lyckats kommentera på ett osynligt inlägg. Skumt!)

Nu är det äntligen vår!
Första vårdagen och det blev en promenad i en stad i sol.
Skulle titta på kläder till Särbo, men hittade inte mycket. Får väl vänta in fler vårkläder.
Jag fick upp Hallon medan solen ännu var uppe, och innan jag åkte till stan.
Försökte med Smultron och kompis också, men hon väste hotfullt åt mig att "bara GÅÅÅÅ!", så hon fick slippa solen för den här dagen.
Tyvärr inte så bra, för om man bara är uppe på nätterna och sover på dagarna, så får man inte mycket till dagsljus, och det behövs för att må bra och orka och inte bli fullständigt deprimerad.
Jag vet inte vad discolampor ger för effekt... (finns ens discolampor längre?) Kanske nån liten discoljusterapi?

Nu har vi kommit hem, jag och Särbo, Smultron har precis dragit iväg med sitt gäng som suttit här och spelat musik och druckit tetravin.
Det blev tyst plötsligt!
Hallon är, tvärtom mot sin syster, på väg hem.
Det är trevligt när hon på eget initiativ, kommer hem i vettig tid. Festen var väl inte kul längre, och glad är jag för det.

Bra att the Ark vann förresten. De hade bäst show, även om det inte var deras bästa låt.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback