Let´s dance till Arja och Ola

Ingen kan tokdansa som min Smultron.
Jag höll på att ramla av stolen när hon körde järnet till Arjas "Vem är du, vem är jag, levande charader".
Helt galet minspel! Hon borde bli skådis!
Tyvärr har jag inget filmbevis.
Tror knappt hon skulle tillåta mig att publicera det även om jag hade.
Själv dansar jag Friskissteg, back kick när Ola Salo och gänget kör sin vinnarlåt.
Den är så bra.
Den blir bara bättre och bättre för varje gång jag hör den.
Blir helt glad.
Imorse blev det några hoppande Friskissteg när låten spelades på radio.
Och marsvinet kurrade.
Och jag skrattade.
Och Smultron undrade från sin säng varför jag skrattade.
Jo, jag hoppade och då kurrade marsvinet.
Va!! Varför hoppade du???
Ja, varför inte? Det var ju the Ark ju! Då måste jag hoppa.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback