Körigt värre

Varför händer precis allt samma vecka?
Den här veckan hade kunnat bli riktigt upplevelserik.
Jag hade kunnat hänga med ut och se en krogshow häromkvällen.
Jag hade kunnat vara på föreläsning av Einhorn, om snällhet ikväll.
Jag ska på Singing in the rain imorgon kväll.
Jag ska fira en familjemedlems födelsedag på fredag.
Alltså måste allt fixas idag.
Smultron bakar tårtor så det ryker.
Jag har väl gjort nästan så mycket jag kan förbereda nu.
Eller kanske inte, men jag orkar inte mer nu!

Måste ta time out ett tag.
Käka lite glass tror jag.
Jaaa! Då får jag mer energi och kan fara runt som ett skållat troll ett tag till.

Och på fredag ska jag norpa min goda vän och grannes alla stolar.
Så vi får plats.
Och de får sitta på golvet stackars människor!

Nu till glassen!

/Blomma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback